I sidste sekund

I sidste sekund

Vi er på vej på ferie, men inden vi smutter, så deler jeg lige hurtigt denne opskrift med jer. Jeg lavede den til nabofesten i går, jeg lavede alt for meget, men hold nu op, hvor var den god. Så hvis du lige står og ikke ved, hvad du skal lave, så vil jeg foreslå denne tiramisu. Eller måske bare rabarberkompotten. Eller rabarbersiruppen. Den har flere dele den her.

Rabarber-tiramisu

RabarbersirupRabarberkompot